Pages

zwani.com myspace graphic comments

Saturday, January 8, 2011

Limaaza Qolbu Ku Mudah Sedih???huhu

maybe malam ni coz aku x dapat nikmat tidor kot...huhu. So,wujudlah keboringan dalam diri ni...

mungkin jugak aku sentiase sorang2 tike waktu gini op....In fact,aku tau Allah taala sentiasa menemani aku dan sentiasa setia dengan ku...So,when dis happened,aku layan diri aku sorang2...

tapi kengkadang aku rase sedih...huhu

x tau lah... x dapat nak diungkapkan...
maybe diri ni mudah tersinggong kot...
mungkin aku banyak dosa kat orang lain...maafkan insan ini ye...huhu

papepon...

andai banyak masalah timbol , hati ni sedih or pilu or mungkin disebabkan sentuhan Allah taala nak kasi kat aku supaya aku dapat muhasabah diri aku , aku akan cuba senyum...
walaopon susah , idop mesti diteruskan...


No comments:

Post a Comment

Post a Comment