Pages

zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, December 15, 2010

Khas Buat Insan yang Bergelar Sahabat=)

...ya Allah...
kiranya rasulMu bersahabat,,,
...kurniakan juga aku sahabat...
tapi biarlah sahabat2 dari lorong2 yg membenarkanku,,,
...seperti kebenaran As-Sidiq...
biarlah sahabat2 dari pintu2 ilmuMu,,,
...seperti Ali...

...ya Allah...
kiranya semua itu tidak layak buatku,,,
...aku bersyukur dipertemukan sahabat2 yg kini aku perolehi...
...mungkin padanya ada segalanya yg tidak pernah aku selami...
...mungkin padanya letaknya apa yg aku impikan selama ini...

...tapi...
jika aku seorang sahabat yg tidak menghargai,,,
...KAU ampunkan dosaku ya Allah...
...dan...
...KAU kurniakan kegembiraan pada sahabat2ku ini...

...wallahu a'lam...
min ana,,,
huda

No comments:

Post a Comment

Post a Comment