Pages

zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, November 23, 2011

Kasih Sayang Mu Tak Pernah Berkurang...


Alhamdulillah wassyukurillah....♥ ♥ ♥
i love u soooo much....!!!hehe
kali ni aku dpt rasakan betapa Kau masih menyanyangiku walau dh byk dosa yg aku buat tak kesah la samada yg aku sengajakan atau yg tak aku sengajakan....

ku ingin sekali panjatkan rasa syukur padaMu coz aku merasakn bhwa kali ni aku dpt merasakn Kau telah memakbulkan sedikit sbyk doaku...♥
walaupon aku kdg2 alpa padaMu,namun Kau masih tetap mendengar rintihan dari hambamu ini...huhu

Dari satu bab ke satu bab kau hadiahkn aku dugaan...tp aku juga ingin memohon ampun padaMu coz aku x lah sekuat yg dijangkakn...pada awal kau uji aku,aku mengeluh n ada juga aku sampai tahap merasakn Kau ingin menarik balik kenikmatan yg tlh aku kecapi selama ni...n mcm2 lagi lah sampai aku seolah2 x dpt menerima ketentuan dariMu...maafkn aku yg Allah...

Namun...dgn berbagai cobaan dan dugaan yg Kau kurniakan padaku,mungkin dpt membuat aku lbh matang dan terus matang utk tempuhi khidupan di muka bumi ni...kalau kau jatuhkn aku sekalipon,aku tau,mgkin Kau nk jga hatiku agr x terpesong dariMu...kdg2 aku pernah terfikir...andai lah aku lgsung x diberi dugaan atau ujian,bgaimana utkku tahu bhwa Allah masih syg x pada aku???mgkin juga aku blh hanyut brda lam sandiwara dunia ni kan...na'uzubillah...

papepon,kau peganglah hatiku...moga Kau sentiasa mmbri petunjuk n hidayah setiap mase...uhibbullah jiddan2!!!Allahu akbar!!! ♥ ♥ ♥


No comments:

Post a Comment

Post a Comment