Pages

zwani.com myspace graphic comments

Monday, May 28, 2012

Duhai Iman..............



Iman itu tidak pernah hadir di saat hati menyenangi dunia
Iman jugak tidak akan lahir dari hati yang telah dihiasi dengan keindahan harta
Tetapi iman itu terbit tika malam semakin pantas menyinsing waktunya, mencari dan tercari sekeping hati yang menangis dosa-dosa yang membelenggu diri di saat dahi menyembah ke bumi, sementara teman yang lain terus sibuk mencari mimpi yang menghijab diri dari "Nur Ilahi"

-Allahu Rabbi-


Bila ku renung balik.....
Macam mane aku nk tlg agamaMu ya allah andai iman ku sendiri lemah???
Allahu rabbi.... aku nk berubah.... aku nk berubah.... bantulah aku... aku nk tlg agamaMu... kuatkan lah aku.. kuatkanlah umat yg memperjuangkan agamaMu ya Allah.... 

TAKBIR.....!!!!  ALLAHU AKBAR....!!!




No comments:

Post a Comment

Post a Comment